Fatal Fuse
Polis menemui seorang pemilik rumah mati di jalan masuk mereka, dipenuhi peluru. Walaupun seorang ahli keluarga mangsa mendakwa menyaksikan serangan kejam itu, rentetan kejadian menimbulkan lebih banyak persoalan berbanding jawapan.