Wasted Away
Di Logan, Ohio, penyiasat menerima berita bahawa seseorang telah diculik daripada pekerjaan mereka di bank dan dihalau dengan kereta yang menyerupai kapal penjelajah polis. Akhirnya, detektif menemui hubungan peribadi antara mangsa dan penculik.