A Deadly Education
Di Yale, Michigan, polis yang bertindak balas terhadap pencerobohan rumah mendapati seorang ahli keluarga mati dan seorang lagi dalam keadaan kritikal. Tidak mengambil masa lama untuk detektif mengesyaki pelakunya mungkin orang yang dekat dengan rumah.