Newport
Guy Fieri mencabar Noah Cappe untuk pergi ke Newport, Rhode Island, dengan Tiffani Faison dan Shota Nakajima, merasai segala-galanya daripada cowder dan mi hingga burger dan biskut untuk mencari masakan terenak.