Placerville
Guy Fieri menghantar Noah Cappe, Aarti Sequeira dan Joe Sasto untuk mencari restoran terbaik di Placerville, California. Dengan makanan seperti barbeku, masakan Rom, tiram dan hidangan pelombong emas, mereka hadapi kesukaran mengecilkan pilihan.