New Haven
Guy Fieri menghantar Noah Cappe, Jet Tila dan Tiffani Faison ke New Haven, Connecticut, memulakan perjalanan untuk mencuba makanan terenak, daripada burger dan piza madu panas hingga ayam pedas dan empanada, di restoran terbaik bandar ini.