Clarksville
Guy Fieri menghantar Noah Cappe bersama cef selebriti, Jet Tila dan Tiffani Faison untuk meneroka makanan tempatan di Clarksville, Tennessee, mencuba piza, pasta, barbeku dan kek keju untuk mengetahui restoran mana mempunyai hidangan terbaik.