Tulsa
Guy Fieri minta rakannya, Noah Cappe membawa Aarti Sequeira dan Joe Sasto meninjau hidangan enak di Tulsa, Oklahoma, mencuba masakan Itali dan Caribbean, sandwic banh mi, hidangan delikatesen dan masakan koboi yang mewah.