Cannonbolt: Beach Ballers
Sebagai tempat percutian perdana kosmos, Arburia bukan sahaja syurga berpasir, tetapi rumah kepada Pelarotas Arburian. 12 jam kerja dan sekolah yang di antara spesies sfera dan sehari di pantai- dihabiskan untuk menyempurnakan bola meriam mereka!