XLR8: Gauntlet of Gliders
Kinet, sebuah planet yang dikuasai oleh ribut elektrik, rumah kepada Kineceleran yang bergerak sepantas kilat! Untuk melawan cuaca buruk, penduduk muda mesti melengkapkan Running of the Gauntlet, dapatan semula peluncur yang epik.