Petropia, sebuah planet menakjubkan dan tak boleh dihancurkan seperti penghuni kristalnya, Petropian. Diduduki banyak puak, perang saudara meletus antara Petropian dan Subsapiens. Tanpa sedar, Antrosapians menunggu dengan niat yang jauh lebih kejam.