Upgrade: Crisis on Galvan B
Setelah tiada hidupan semula jadi, Galvan B. telah dinaik taraf selepas eksperimen terraform Galvan terhempas ke bulan. Galvanic Mechamorphs dilahirkan semula dan membentuk persekitaran mereka menjadi bulan tekno-organik yang subur.