Grey Matter: The Archivists
Galvan Prime adalah rumah kepada bukan sahaja minda terhebat galaksi, tetapi bank DNA bagi setiap spesies makhluk asing di kosmos, sekali gus memastikan planet ini kekal sebagai pusat penyelidikan DNA untuk seluruh alam semesta.