Holiday Throwdown: Roasted and Toasted
Michael Symon mengumpulkan kawan-kawannya, cef Jet Tila, Antonia Lofaso dan Geoffrey Zakarian,untuk mencabar Bobby Flay! Ada banyak minuman dan penghinaan dahsyat ketika Bobby cuba melalui parti perayaan ini dengan selamat.