Holiday Throwdown: Pie in the Sky
Ina Garten legenda memberikan krim putar ketika dia merekrut cef Amanda Freitag, Aarti Sequeira dan Duff Goldman untuk berikan Bobby Flay pengajaran. Dalam setiap pusingan, cef-cef bintang ini membuat olahan pencuci mulut Kesyukuran kegemaran semua orang.