Holiday Throwdown: Bird Is Not the Word
Eddie Jackson mulakan musim perayaan dengan sambutan Kesyukuran tanpa ayam belanda. Cef Christian Petroni, Adrienne Cheatham dan Michael Voltaggio tunjukkan kepada Bobby Flay hidangan sampingan adalah bintang di meja makan tahun ini.