All in and Winging It
Sepasang suami isteri California memutuskan untuk menjual segala-galanya, membawa ahli keluarga berpindah ke Pulau Great Exuma. Mereka bersedia menerima kehidupan baharu, tetapi tanpa rancangan, mereka mungkin terpaksa menghadapi cabaran.