Long Island Adventure
Pasangan yang sukakan cabaran merasakan Long Island, Bahamas, adalah tempat sesuai untuk terus mencuba pengalaman baharu. Mereka harus memilih antara rumah sedia didiami dengan segera atau harus diubah suai yang boleh mereka ubah mengikut cita rasa.