Time to Come Home
Selepas menghabiskan beberapa tahun di AS, pasangan Bahamian merindui pulau itu. Kembali ke Nassau rasa tidak sesuai, jadi mereka ingin berpindah ke pulau Eleuthera yang lebih santai.