Turn Key in Treasure Cay
Selepas lebih sedekad menyewa dan tinggal bersama rakan-rakan di Treasure Cay, pasangan Carolina Selatan merasakan tiba masanya bertapak di Bahamas. Ejen harus mencari rumah sedia didiami supaya mereka dapat segera menikmati kehidupan pantai.