Out From the Cold
Sepasang suami isteri mahu melarikan diri daripada musim sejuk di Upstate New York dengan mencari tempat percutian tropika di Grand Bahama. Mereka inginkan kondo atau rumah bandar yang mesra bajet dengan pemandangan menakjubkan.