The Party Cruise/Won Ton Bombs
When Mung takes Chowder and Shnitzel on a cruise, he gets more than he bargained for. Then, Mung's cooking master shows up and embarrasses him. The only way to prove he's become a good chef is to travel back in time to fix his mistake.