Kid Shnitzel/Gazpacho Fights Back
Shnitzel reverts back to being a kid so he can get out of work. When Chowder joins him, it's only a matter of time before one of them must grow up. Then, when a customer hassles Gazpacho, he and Chowder try to find a way to stand up to her.