Endive's Dirty Secret/Big Food
When the gang catches Miss Endive doing something repulsive, she'll do anything to keep the evidence from the citizens of Marzipan City. Then, in order to prove to Mung that Bigfood exists, Chowder must find a way to bring her back into the spotlight.