The Dice Cycle/The Chain Recipe
When Chowder wrecks Mung's childhood dice cycle, he blames it on Ceviche. Then, Mung is cursed with bad luck after refusing to cook a chain recipe. So Chowder takes it upon himself to make the dish, break the curse and save his mentor.