The Big Hat Biddies/The Deadly Maze
It's Truffles' day to impress the members of the Big Hat Biddies, Marzipan City's most exclusive ladies' club. Then, as part of an elaborate revenge scheme, Mung's old apprentice, Gumbo, traps Chowder in a deadly maze!