Burrito
Grizz is dol op burrito's. Dus als hij in een restaurant een gigantische burrito krijgt, kan hij zo'n mooi kunstwerk niet opeten. Hij sleept het ding overal mee naartoe en het wordt een nieuw en steeds meer stinkend deel van zijn leven.