Panda's nies
Pandaberen niezen heel schattig (en heel hard) en onze Panda is daarop geen uitzondering. Wanneer een filmpje van zijn nies viraal gaat, wordt Panda ineens een schattige beroemdheid, waarna Nom Nom het opneemt tegen zijn nieuwe rivaal.