Strijdbare beren
De berengrot moet worden afgebroken voor een nieuwe zendmast. Grizz en Panda moeten bewijzen dat ze daar al meer dan vijf jaar wonen. Voor het geval dat niet lukt begint IJsbeer alvast met protesteren en met het saboteren van het sloopwerk.