De bovenste beste broer
Panda jaagt per ongeluk een roedel wolven de stuipen op 't lijf en daardoor verschuift de rangorde bij de beren. De emotionele Panda de leider van de beren. Dit heeft natuurlijk verstrekkende gevolgen, maar gelukkig is Grizz er ook nog.