Videodate
Panda doet fanatiek aan e-daten en wanneer een leuk Frans meisje in een videochat-sessie toestemt, regisseren Panda en zijn broers de situatie. Hij moet zich natuurlijk van zijn beste kant kan laten zien, ook al is die kant vreselijk overdreven.