Aliens Underground
Achter het dorpje Dulce in New Mexico gaat een van de duisterste geheimen van Amerika schuil: een ondergrondse basis van aliens. Ben Hansen onderzoekt of de geruchten waar zijn en ontdekt vele verslagen van ufo-waarnemingen, ontvoeringen en meer.