Secrets of the State
In 2017 werden drie geheime video's gelekt waarin vliegers van de marine 'Tic Tac' ufo's waarnemen. Maar dit was niet de eerste keer dat de vreemde objecten werden gezien. Ben Hansen onderzoekt waarom de overheid dit bewijs heeft achtergehouden.