Alien Crash Secrets
De afgelopen jaren zijn er meerdere ufo's gezien in Kecksburg in Pennsylvania. Ben Hansen gaat naar het dorpje om te onderzoeken of deze waarnemingen gelinkt kunnen worden aan de beruchte ufo-crash die daar zou hebben plaatsgevonden in 1965.