The Mothership Returns
In 1997 waren meer dan 20.000 mensen getuige van felle lichten boven Phoenix in Arizona. Ondanks alle beweringen ontkende de Amerikaanse overheid dat het voorval had plaatsgevonden. Ben Hansen zoekt uit hoe deze ufo-waarneming in de doofpot is gestopt.