Claws in the Night
Per jaar zien duizenden mensen ufo's, maar slechts een handvol mensen claimt ontvoerd te zijn geweest. Ondanks al het bewijs dat ze hebben, worden ze niet serieus genomen. Ben Hansen onderzoekt waarom deze beweringen onder het tapijt worden geveegd.