Planeet van de Muizen / Malle Bal / Big Apple / Flamingo doe je zo
Tom heeft een nachtmerrie waarin muizen de wereld hebben overgenomen. Jerry ontmoet een ontsnapt huisdier in het park. Een achtervolging vormt een eerbetoon aan New York. In de dierentuin raken enkele flamingo's bevriend met Jerry en Tuffy.