Teveel Apenstreken / Het Hondenkampioenschap / Sneeuwdag / Toots de Muizenvanger
Tom moet een VIP-chimpansee bij bananen weghouden in het hotel. Tom neemt de plaats in van Spike in een hondenbehendigheidswedstrijd. Tom en Jerry ravotten op een mooie sneeuwdag. Toots krijgt van Tom muizenvangles.