Voor je Gezondheid / Golf Twist / Toms Zwanenlied / De Eerste en de Laatste Koning Spike
Een gezondheidsinspecteur komt langs in het hotel. Tom en Jerry gaan los in een indoor minigolfpark. Een zwaan raakt bevriend met Jerry. Spike ziet zichzelf als een koning die hof houdt in het hotel!