Tom en Spike doen een dagje spa van het hotel. Tom ruilt van plaats met een verwende kat van een diplomaat. Een muzikaal bezoek aan Chinatown betekent romantiek voor Jerry. Jerry's vrolijke Beierse neven bezoeken het hotel.