Kat en Muis Inbrekers / De Rups en de Muis / Rattenvanger van Harlem / Luie Jerry
Een popster checkt in bij het hotel maar blijkt een dief! Jerry's rupsvriend verstopt zich in een door Tom begeerde bloem. Een jazzy lied accentueert Tom en Jerry's escapades als rivaliserende obers. Jerry wordt lui en daardoor te dik!