Kleine Teddy / Zwitserse Koekoek / Dream Team / Toms Training
Spike's teddybeer wordt per ongeluk gesloopt als de hotelmanager op vakantie is. Tom droomt van een basketbalkampioenschap en Tom zijn militaire oom is vastbesloten om hem te helpen Jerry permanent te verslaan.