Waarzegger Butch / Wie de Schoen Past / Het is 'n Gave / Bestorm de Portier
Butch voorspelt de toekomst die voor Tom niet zo goed uitpakt. Jerry helpt bij het redden van een schoenmaker. Tom heeft als missie om Jerry weg te houden van de snoepafdeling en om de energieke nieuwe portier van het hotel te vermijden.