Jerry helpt een olifant ontsnappen uit het museum. Tom en Jerry gaan vliegeren in het park en verstoren hierbij straatartiesten in hun werk. Een kameleon als huisdier verdwijnt nadat hij is ontsnapt uit een het hotel.