Geef haar 'n Ring / Vlieg met Mij Mee / Kauwgom Crisis / Muizengekte
Tom en Jerry bestormen een warenhuis na zonsondergang, strijden om een zak kauwgonballen en passen op een lastige babypanda. Ondertussen raakt Jerry bevriend met een duif.