Kattenhaar / Ssst! / In vuur en vlam / Geluksmuntje
Een hotelgast wil dat Tom opgefrist wordt voordat hij op haar geliefde huisdier gaat passen. Toms geluksmuntje blijkt niet heel veel geluk te brengen. Jerry helpt Tom om Butch te verslaan in een hippe muzikale fantasie.