De Huwelijksreis
Louisa en Rowan zijn getrouwd en genieten in Italië van huwelijksreis. Ze bedanken Johanna voor alle moeite die ze in hun bruiloft heeft gestopt. Met zoon Mikai sluiten ze de reis op romantische wijze af, boven het Toscaanse wolkendek in een luchtballon.