Wie worden de bruidsmeisjes?
Louisa overvalt twee vriendinnen met de vraag of ze haar bruidsmeisjes willen zijn. Louisa en Rowan gaan langs bij wedding planner Hella. Zij laat zien hoe ze de tafel tijdens het diner feestelijk en sjiek kunnen aankleden. En Louisa bezoekt een medium.