De Italiaanse Bruiloft
In Italië is de trouwdag van Louisa en Rowan aangebroken. Terwijl ceremoniemeester Johanna en wedding planner alles in goede banen proberen te leiden, bereiden Louisa en Rowan zich voor op het moment, elkaar het ja-woord geven in de kerk.