Het Aanzoek
Een langgekoesterde wens van Louisa en Rowan gaat in vervulling: Nederlands bekendste transgender koppel loopt naar het altaar en trouwt voor de kerk. Samen met nicht en ceremoniemeester Johanna regelen ze het nodige voor hun droombruiloft in Italië.